شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

گرفتن روش‌ها به ساحل لامر دبی

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

 

این چیزی نیست که منتظرش باشید ، بلکه باید آن را خلق کنید . شرکتی که در زمینه هتلداری، مدیریت رستورانهای زنجیرهای، خدمات گردشگری و سرگرمی فعالیت میکند. مجموعه Museum of The Future، اولین موزه در خاورمیانه است که توانسته بالاترین رتبه بناهای سبز جهان، در زمینه طراحی محیطی و مدیریت انرژی (گواهی LEED) را دریافت کند. از شهری که بلندترین برج جهان را دارد، باید همانقدر هم انتظار امکانات تفریحی داشت، نه؟ هر فرد حاضر در مصاحبه (هر سنی که داشته باشد) باید صرفنظراز داشتن گذرنامه مشترک به صورت اینترنتی وقت مصاحبه تعیین کنند. طراحی آن به صورت سه بعدی انجام شده و ظاهری شبیه چشم دارد که نمایانگر چشم انداز دبی میباشد و جزو 14موزه زیبا در جهان شناخته شده است. طراحی موزه ی آینده دبی بر عهده ی استودیو معماری ” Killa ” بوده است. این بازار بزرگ به خرده فروشی اختصاص داده شده و مقصدی نهایی برای کسانی است که به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستند. موزهی دبی که در زبان عربی به متحف دبی معروف است یکی از مکانهای تاریخی دبی است که به خوبی میتواند نمایانگر تاریخچهی این سرزمین پر فرازو نشیب باشد. در این موزه میتوان عوامل مختلفی که در گذشتهی این سرزمین نقش به سزایی داشتهاند را مشاهده کرد. طوری که بیشتر از خرید از خرده فروشی ها مایل خواهید بود که وقت خود را در رستوران های آن صرف کنید. بیشتر محصولات در ۲۴۰ مغازه ارائه می شوند و گزینه های بسیاری برای خوردن غذا و نوشیدنی در این مرکز خرید وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که در یک جای نسبتاً خلوت به تفریح در دبی بپردازید این ساحل گزینه ایدهآلی خواهد بود. اینجا فودکورت نسبتاً خوبی هم داره. چرخ و فلک دینو: این چرخ و فلک برای کودکان خردسال مناسب است؛ چراکه در اینجا خبری از ارتفاع زیاد و حضور موجودات ترسناک نبوده و شما میتوانید به راحتی از منظره اطراف و دایناسورهای مصنوعی کوچک لذت ببرید.

#PROJECT: DUBAI OPERA HOUSE & DISTRICT (DBD) SkyscraperCity Forum شما هم می توانید برنامه سفرتان به دبی را با فستیوال های بزرگ دنیا هماهنگ کنید و به آکواریوم لاست چمبرز در هتل آتلانتیس د پالم بروید و از نمایش های برگزار شده در این آکواریوم لذت ببرید. از دیگر مشخصه های این مجموعه می توان به غذاخوری برتر نظیر رستوران های با کیفیت مانند کلد استون کیریمِری، شیرینی فروشی فرانسوی،استارباکس، KFC، حاتم، New York Fires، Curries & Grills، برگر کینگ، همچنین رستوران چاکی نیز که به طبخ انواع فست فودها با سالم ترین روش ممکن می پردازد اشاره کرد. شیرینی فروشی های صاحب برند که انواع مختلفی از شیرینی های خاص را به فروش می رسانند. این مرکز خرید که در سال ۲۰۰۸ در مجاورت برج خلیفه افتتاح شد، جزو بزرگترین مراکز خرید جهان از نظر وسعت به حساب میآید. در بخش لابی، فروشگاهی نیز برای خرید هدیه و سوغاتی وجود دارد. بخش لابی موزه، در طبقه همکف قرار دارد که در بدو ورود به آن، حیوانات عظیم و غول پیکر شناور در فضا را، بالای سر خود می بینید. مورد بعد که در راهنمای هزینه سفر به دبی باید به آن بپردازیم به غذا و رستوران مربوط میشود. برای دسترسی به اوت لت مال دبی باید در ایستگاه المنهاد 2 پیاده شوید.

یعنی شما دسترسی آسانی به تمامی اجناس برند با تخفیف های ویژه خواهید داشت. این قسمت شامل نمایشگاه با غرفههای متفاوت و شهر فرنگ سر پوشیده میباشد. این پارک به 4 قسمت مختلف تقسیم شده است. همراه ما باشید، در این نوشته تصمیم گرفتهایم جاهای دیدنی دبی و بهترین مکانهای اقامت در این شهر را به شما معرفی کنیم، شاید بعد از مطالعهی این مقاله، دبی یکی از گزینههای شما برای سفرهای نوروزیتان باشد. این موزه یکی از جاذبههای دیدنی پرطرفدار در میان گردشگران به حساب میآید. در دبی شما هم میتوانید از وسایل نقلیهی عمومی همچون مترو، اتوبوس، مونوریل، قایق برای سفر دریایی و تاکسی استفاده کنید؛ اما به دلیل اینکه هم از نظر هزینه قیمتهای بالایی دارند و هم از جاذبههای گردشگری اصلی شهر عبور نمیکنند؛ پیشنهاد میکنیم از خدمات اجاره خودرو در دبی از شرکت سعادت رنت استفاده کنید تا آسایش بیشتری در سفر را تجربه کنید. از آنجا که این بنا قدیمیترین ساختمان شهر بوده، مدتها از آن برای سکونت حاکمان وقت دبی و مقر حکومتی استفاده میشدهاست تا اینکه در سال 1970 جهت استفاده موزه بازسازی گردید. • احساس درمانی: در این بخش، صفحه ارتعاشی قرار دارد که افراد، با قرار دادن دست های خود بر روی آن، امواج الکترومغناطیسی با خاصیت درمانی را دریافت می کنند. نمای بیرونی موزه با استفاده خلاقانه و بسیار زیبا از خط عربی توسط یکی از هنرمندان اماراتی به صورت حکاکی بر روی پنل های خورشیدی انجام شده وبه عنوان پنجره های شیشه ای نیز عمل می کنند و از داخل نیز قابل مشاهده هستند که این پنل ها انرژی برق موزه را تولید میکند .

هدف ما ساختن معجزات انسانی است که بتواند از موزه برای ساختن آینده بهتر استفاده کند. این بخش، نشان می دهد که انسان ها چگونه می توانند اثرات ناشی از تغییرات آب و هوایی را اصلاح کرده و آینده ای بهتر و پایدارتر خلق کنند. پنل های نما، سالانه در حدود 4000 مگاوات انرژی دریافت می کنند؛ این انرژی، توسط ایستگاه هایی که به بنا متصل هستند و با همکاری اداره آب و برق شهر دبی، برای مصرف موزه، استفاده می شود. دبی نیز با داشتن اوت لت های گوناگون این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. در این بخش، کودکان زیر 10 سال، در ماموریت های سرگرم کننده شرکت کرده و نشان هایی برای کشفیات، دستاوردها و خلاقیت خود، دریافت می کنند. اگر با خودرو شخصی به این مکان می روید می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید. در این تور، توسط راهنما و به وسیله آواتار مجازی، وارد یک فضاپیما شده و با شبیه سازی، به فضایی در فاصله 600 کیلومتری زمین می روید. این شبیه سازی، از طریق نمایشگرهای فضاپیما و با ایجاد صداهای واقعی، تجربه سفر به فضا را، برای شما خلق می کند. برای ورود به این موزه هزینهی بسیار کمی باید بپردازید، این تا هزینه تا سال 2019 برابر با 3 درهم بوده است. البته باید گفت، در مرحله عمل این واقعیت به اثبات رسیده است و آنها فعالتر، منظمتر و سازمانیافتهتر از دیگران ظهور کردهاند. برخی از سواحل این شهر زیبا در اختیار هتل ها قرار دارند. بسیاری از هتلهای دبی نیز سرویسهای شاتلی را برای دسترسی به این مرکز در اختیار مشتریانشان قرار میدهند. همچنین این اوت لت با داشتن فودکورت ها و رستوران های متنوع، گزینه های زیادی را برای صرف غذا در اختیار شما می گذارد. جذاب ترین بخش پارک آبی وایلد وادی دبی، سرسره هایی با ارتفاع 15 متر می باشد.

وایلد وادی نه تنها در نوع خودش بسیار خاص است، بلکه در یکی از مهمترین بخشهای توریستی دبی، یعنی در نزدیکی برج عرب واقع شده است. برنامههای سرگرمکننده دهکده جهانی تنها به آتش بازی ختم نمیشود و وقتی جرقههای آتش در آسمان نمایش داده میشود نشاندهنده آغاز برنامههای آن است. با گذشت زمان، کالیگرافی عربی از شکل کلاسیک به مدرن تغییر پیدا کرد که این نه تنها یک تغییر موفقیت آمیز است، بلکه یک موفقیت در هنر خوشنویس جهان نیز به شمار می رود. هستند، که با وجود آن همه ویژگیهای شگفتی که دارند، قدمت زیادی نداشته و در زمینهی تاریخ و سنت حرفی برای گفتن ندارند. که پنج طبقه آن متعلق به نمایشگاه اصلی است. اشاره کرد. طبقه 39 و 38 متعلق به هتل آرمانی است و تا طبقه 108 مسکونی می باشد. اگر قصد خرید عمده از امارات را دارید، در ادامه این مطلب تعدادی از بهترین بازرهای عمده فروشی دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. این بنای شگفت انگیز که در واقع دروازه ای به جهان 50سال بعد است در شهر دبی اتوبان شیخ زاید کنار برجهای امارات قرار دارد .جهت معرفی و آشنایی با جذابیتهای دبی مجله گردشگری آسمان هفتم را دنبال کنید . در این قسمت، خطوط عربی کنده کاری شده بر روی پنل های سفید سقف، نور خورشید را با هارمونی خاص به داخل محیط آورده و فضایی نورانی و درخشان را ایجاد می کنند. البته این فروشگاهها نیز نهایتا تا ساعت یک و نیم ظهر کار خود را آغاز میکنند. در طبقه اول و در یک فضای بازی، به کودکان این امکان داده می شود تا تخیل خود را گسترش دهند.

علاوه بر طراحی زیبا، ساحل لامر دبی به بعضی از مهم ترین جاذبه های دبی مانند موزه اتحاد و کانال آب دبی نیز نزدیک می باشد که این امر آن را به یکی از مهم ترین نقاط گردشگری در دبی تبدیل کرده است. در لیست پارک های آبی دبی، لاگونا بهترین مورد برای خانوادههایی است که کودک و نوجوان دارند. بازار مرشد یک جاذبه توریستی در دبی و یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد که از سمت میدان جمال عبدالناصر به طرف غرب که به خیابان سبخه کشیده می شود و چندین خیابان بصورت موازی از طرف غرب به این خیابان متصل میشوند که در مجموع این بازار را تشکیل می دهند. بسیاری از آثاری که در این موزه به نمایش درآمده است را باستان شناسان از دل خاک بیرون آوردهاند، جالب است بدانید که بسیاری از آنها متعلق به هزارهی سوم قبل از میلاد مسیح بودهاند. این بخش از موزه، بر فناوری تمرکز دارد و عمدتا در آن، نوآوری هایی نمایش داده می شود که می توانند در غلبه بر چالش ها و شکل گیری آینده ای مثبت، انسان ها را یاری کنند. می توانید هر چقدر که می خواهید با این سازه ها بازی کنید! این موسسه، با بهره گیری از فناوری واقعیت مجازی (virtual reality)، پیش نمایشی از جنگل های آمازون دیجیتالی، که اصلاح ژنتیکی شده اند، را به شما نمایش می دهند.

یکی دیگر از واقعیت های جالب در مورد عین دبی این است که هشت بخش حاشیه با استفاده از بالاترین درجه فولاد آلمان و کره تولید شده است. ولی در دوره قاجار از زمان میرزا غلامرضا امیرخانی خوشنویس که با خط نستعلیق سیاه مشق کرد، کالیگرافی شکل گرفت. دریاچه القدره یک دریاچه مصنوعی است که در منطقه ای بیابانی و در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر دبی ساخته شده است. هتل از فرودگاه بینالمللی دبی کمتر از ۴ کیلومتر، از پل شناور دبی ۱.۳ کیلومتر، از مرکز خرید تواین تاورز ۱.۳ کیلومتر، از مرکز خرید جمیرا پلازا حدود ۷ کیلومتر و از آکواریوم دبی ۸ کیلومتر فاصله دارد. برندهایی که در این اوت لت به فروش می رسند شامل امیلیو پوچی( emilio pucci)، ژان پل گوتیه( jean paul gaultier)، جیمی چو( jimmy choo)، استلا مک کارتنی( stella mccartney)، موسکینو( moschino)، ایمپریو آرمانی( emporio armani) و بسیاری برندهای مطرح دیگر می باشند. در هنگام ورود به موزه، با یک پنگوئن و یک مانتای نقره ای غولپیکر مواجه میشوید که در فضای بالای سر شما، بههمراه حیوانات غولپیکر دیگر، فضایی هیجانانگیز را برای بازدیدکنندگان رقم میزنند. این اوت لت فروشگاهی با قیمت های پایین از طراحان لباس معروف از میلان، پاریس، لندن و نیویورک است. با انتخاب محله الفحیدی می توانید رزرو هتل مناسبی از لحاظ قیمت داشته باشید. در ازای اقامت در این هتل با چه امکاناتی مواجه خواهیم شد ؟ از آنجا که در این ساحل زیبا هتلهای زیادی قرار دارند، این ساحل به یکی از جاهای دیدنی دبی و ازجمله مکانهای اقامتی محبوب گردشگران تبدیل شده است. باشگاه این برج با 6320 متر مربع یکی از بهترین سالن های ورزشی است که با چشم انداز پانورما در طبقه های بالایی برج قرار دارد.باشگاه بدنسازی: مراکز تناسب اندام برج دارای تجهیزات پیشرفته و قابل تنظیم اند و فضای مناسبی دارند.

• در این موزه، قفسه هایی برای پارک دوچرخه قرار دارد و بازدیدکنندگانی که با اسکوتر برقی یا دوچرخه، به این مکان می آیند، امکان استفاده از آن را دارند. علاوه بر این، آنها برای خانواده ها و گروه های دوستانی که می خواهند با هم وقت بگذرانند و در هزینه خود صرفه جویی کنند عالی هستند. این مرکز خرید نیز با حدود ۳۲۰ فروشگاه گشتوگذاربرای خریدی راحت را برای شما فراهم میکند. همچنین یک شهربازی کوچک chakibiz نیز برای کودکان وجود دارد و شما می توانید باخیال راحت فرزندان خود را بدون پرداخت هزینه ای در این مکان بگذارید و به خرید خود بپردازید. برای خانوادههایی که فرزندان خردسال دارند. خیابانهای تودرتو و باریک آن، نمادی از تنوع ملیتها و نژادهایی هستند که در آن زندگی کردهاند. در این موزه، مدلهای زنده، نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را به تصویر میکشند. در مرکز خرید امارات متحده عربی، اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه، یعنی پیست اسکی دبی در سال 2005 ایجاد شد. یکی از بهترین کارهایی که اغلب مردم در سفرهایشان انجام می دهند، خرید کردن است. البته امکان موج سواری فقط برای کودکان و نوجوانان مهیا است که به وسیله ی یک تخته روی موج های مصنوعی امکان پذیر است.

در داخل موزه آینده دبی، آینده بشر در فضا ترسیم میشودو همچنین عجایب اکولوژی و وضعیت سلامت و بهداشت و روان انسانهای نسلهای بعد و آخرین و جدیدترین تکنولوژیهای هوش مصنوعی و واقعیت مجازی که ماورای تصور انسان است نمایش داده میشود .دادههای موجود در این موزه به سوالات زیادی درباره آینده بشر، جوامع، شهرها و زندگی در فضا و روی سیارات پاسخ میدهد. ساخته شده است. چرخ و فلک چشم دبی در یکی از جزایر مصنوعی دبی بنام جزیره مصنوعی بلوواترز ساخته شده است. محبوبیت این دهکده جهانی به حدی است که مردم به طور ویژه برای تماشای آن به دبی میآیند. در این دو روز ساحل الممزار به طور تمام وقت به بانوان اختصاص دارد. اغلب این اجناس به دلیل به فروش نرسیدن در فروشگاه های اصلی شهر، با قیمت به مراتب پایین تر در اوت لت مال عرضه می شوند، بنابراین انتظار پیدا کردن اجناس مُد روز را نداشته باشید. یکی دیگر از جذابیت های خاص این برج لاکچری برخورداری مسافران تور دبی می باشد که در این هتل اقامت دارند می توانند از رولز رویس با راننده استفاده کنند و همچنین هلیکوپتر اختصاصی هتل برای حملونقل می باشد. این هتل دارای 4 استخر روباز است که اگر هوا مناسب نباشد، تبدیل به سرپوشیده می شوند و همچنان می توان در آن ها شنا کرد. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که بازارچه ادویه از جمله بازارهای ارزان دبی محسوب می شود. بهترین مرکز خرید دبی با قیمتهای بسیار مناسب اوتلت مال هست که در جاده دبی به العین قرار گرفته. موزه آینده با بنای شگفت انگیز و بسیار مدرن و ساختمانی عظیم در فوریه 2022 افتتاح گردید .این موزه در فضای ۳۰۰۰۰ مترمربع و به ارتفاع ۷۷ متر در هفت طبقه میباشد و ساخت آن حدود ۹ سال به طول انجامید.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی